Arbo Unie benoemt Walter Wolfs tot lid Raad van Commissarissen

Publicatiedatum: 05 november 2013 15:40
Op voordracht van de Raad van Commissarissen is Walter Wolfs benoemd tot lid van de Raad van Commissarissen van Arbo Unie voor een periode van vier jaar. Met zijn brede ervaring als CFO, accountant en adviseur op het gebied van corporate finance is hij een uitstekende aanvulling voor de huidige Raad. Binnen de Raad zal Wolfs de rol van voorzitter van de Audit Committee op zich nemen. Wolfs volgt Kees van der Waaij op, die op 30 juni 2013 is teruggetreden uit de Raad van Commissarissen van Arbo Unie.

Wolfs studeerde economie en behaalde aansluitend zijn postdoctoraal accountancy aan de Universiteit van Amsterdam. Hij vervulde 17 jaar diverse functies bij PricewaterhouseCoopers in Amsterdam en Jakarta. Vanaf  2001 was hij  partner in de Transaction Services praktijk van PricewaterhouseCoopers in Amsterdam. In 2006 vervolgde hij zijn carrière als Chief Financial Officer van Atlas Services Group Holding. Sinds 2012 is Wolfs partner bij HVK Financial Advisory & Investment Services B.V.

Wolfs ziet uit naar een vruchtbare samenwerking met de Raad van Bestuur van Arbo Unie. Hij hoopt vanuit zijn achtergrond met name bij te dragen aan een verantwoord en solide financieel beleid.  De Ondernemingsraad van Arbo Unie heeft positief over de benoeming geadviseerd.