Synchronisatie van het bandje en de app

Ik ervaar problemen in het synchroniseren van mijn Fitbit Charge HR naar mijn Fitbit of Wellmo app. Wat kan ik doen?

Zorg ervoor dat je bluetooth verbinding aan staat en je telefoon in de buurt is van je Fitbit. Bij problemen in de sychronisatie tussen Fitbit en Wellmo kun je controleren of je Fitbit is gekoppeld aan je Wellmo account. Dit kun je in Wellmo zien onder het menu ‘Apparaten en apps’ (Fitbit moet aan staan).

Moet ik mijn Fitbit in de buurt houden van mijn smartphone om te synchroniseren?

Ja, je Fitbit data wordt door middel van bluetooth elke 15 minuten automatisch gesynchroniseerd in je Fitbit app. Hiervoor moet je Fitbit in de buurt zijn van je telefoon. Om de batterij van je telefoon te besparen kun je je bluetooth uitzetten en deze alleen aanzetten als je wilt synchroniseren.

Moet mijn bluetooth altijd aan staan?

Nee, alleen als je wilt synchroniseren. Om batterijduur van je telefoon te besparen adviseren wij slechts een aantal keer per dag je bluetooth aan te zetten en te synchroniseren.

Polshoogte banner 224

Om de website van Arbo Unie goed te laten functioneren, maken wij gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

werk in uitvoering contact
Mag ik je wat vragen?

Sluit onze site goed aan op jouw wensen? We horen graag wat je ervan vindt door deze korte vragenlijst in te vullen. Alvast bedankt voor je tijd.

Ja  Nee