Vragen over inloggen

Ik ben de activeringscode kwijt of ik heb deze niet ontvangen.

Na de eerste teambijeenkomst activeert je leidinggevende de app voor het team. Per e-mail ontvang je dan een zescijferige activeringscode. Heb je deze niet ontvangen of ben je deze kwijt, klik dan in het startscherm op vraag een nieuwe activeringscode aan. Je ontvangt deze dan direct per e-mail.

Ik ben mijn zelfgekozen pincode kwijt of vergeten

Je stelt deze vijfcijferige pincode opnieuw in door te klikken op “ontkoppel account”. Klik op “vraag een nieuwe activeringscode aan”. Je ontvangt deze dan direct per e-mail. Log in met je e-mailadres en deze activeringscode en kies een nieuwe pincode.

Ik heb bovenstaande geprobeerd, maar kan nog steeds niet inloggen

De volgende acties kunnen je misschien helpen:

Header Goed Bezig 224

Om de website van Arbo Unie goed te laten functioneren, maken wij gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

werk in uitvoering contact
Mag ik je wat vragen?

Sluit onze site goed aan op jouw wensen? We horen graag wat je ervan vindt door deze korte vragenlijst in te vullen. Alvast bedankt voor je tijd.

Ja  Nee