Afspraak

Wanneer loopt mijn contract af?

Voor vragen over de looptijd van je contract kun je terecht bij je Accountverantwoordelijke of de medewerkers van Desk Account. De contactgegevens staan vermeld in het Dienstverleningsplan en de Klantkaart.

Waar kan ik de tarieven voor de dienstverlening in 2017 vinden?                                       

De tarievenlijst voor onze dienstverlening in 2017 staan op onze site vermeld.

Waar kan ik een klacht indienen?

Eenvoudige klachten proberen wij direct op te lossen. Hiervoor is geen formulier nodig. Het is goed om dit te bespreken met de desbetreffende medewerker bij Arbo Unie.

Is jouw klacht ingewikkelder van aard? Vul dan op onze website het klachtenformulier in. Je ontvangt binnen vijf dagen een bevestiging van ons. We willen deze klacht binnen drie weken afhandelen. Lees voor meer informatie onze brochure ‘Van Klacht tot Kwaliteit’

Om de website van Arbo Unie goed te laten functioneren, maken wij gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

werk in uitvoering contact
Mag ik je wat vragen?

Sluit onze site goed aan op jouw wensen? We horen graag wat je ervan vindt door deze korte vragenlijst in te vullen. Alvast bedankt voor je tijd.

Ja  Nee