Dienstverlening
Ik wil graag de nieuwsbrief ontvangen, waar kan ik dit aangeven?
Blijf op de hoogte en ontvang iedere maand het laatste nieuws.
Meld je hier aan.
Ik wil graag meer informatie over de inzet van de psycholoog/bedrijfsmaatschappelijk werker ontvangen. Kan ik mijn medewerker hiervoor aanmelden?
De afdeling interventies zet onderzoek en gerichte interventies in om de voortgang van het re-integratieproces van medewerkers te vergroten. Bel voor meer informatie: (088) 272 61 50 of mail naar: interventies@arbounie.nl
Ik wil mijn RI&E laten toetsen, waar kan ik dit aanvragen?
Voor vragen over Risico-Inventarisatie & -Evaluatie (RI&E), werkplekonderzoeken, duurzame inzetbaarheid en zaken die met arbeidshygiëne en veiligheid op de werkvloer neem je contact op met ons RISK-team via (088) 272 60 25.
Offertes aanvragen? Dat kan hier:
Komt een traject bij de psycholoog in aanmerking voor een vergoeding vanuit de zorgverzekering?
In sommige gevallen kan een deel van de kosten vergoed worden door de zorgverzekering. Voorwaarde hiervoor is o.a. een verwijzing van een (bedrijfs)arts, akkoord van de werknemer en een akkoord van de zorgverzekering.
Waar kan ik de tarieven voor de dienstverlening in 2021 vinden?
Waar kan ik een afspraak maken voor keuringen of vaccinaties?
Bij Arbo Unie kun je direct online afspraken maken voor een rijbewijs-, duikers-, brandweer-, bodemsaneringskeuring of vaccinatie. Via het portaal ‘mijn afspraken’ zie je in één oogopslag welke data en tijdstippen beschikbaar zijn voor keurings- en vaccinatieafspraken
Waar kan ik een klacht indienen?
Eenvoudige klachten proberen wij direct op te lossen. Hiervoor is geen formulier nodig. Het is goed om dit te bespreken met de desbetreffende medewerker bij Arbo Unie.
Is jouw klacht ingewikkelder van aard? Vul dan op onze website het klachtenformulier in. Je ontvangt binnen vijf dagen een bevestiging van ons. We willen deze klacht binnen drie weken afhandelen. Lees voor meer informatie onze brochure ‘Van Klacht tot Kwaliteit’.
Is jouw klacht ingewikkelder van aard? Vul dan op onze website het klachtenformulier in. Je ontvangt binnen vijf dagen een bevestiging van ons. We willen deze klacht binnen drie weken afhandelen. Lees voor meer informatie onze brochure ‘Van Klacht tot Kwaliteit’.
Wanneer loopt mijn contract af?
Voor vragen over de looptijd van je contract kun je terecht bij je Accountverantwoordelijke of de medewerkers van Desk Account. De contactgegevens staan vermeld in het Dienstverleningsplan en de Klantkaart.