Vragen over facturen
- Waarom staat er geen naam van de medewerker op de factuur bij interventies?
Om de privacy van de medewerkers te waarborgen plaatsen we geen namen van medewerkers op de factuur die bij een interventiespecialist zijn geweest. Het is wel mogelijk om een betalingskenmerk op de factuur te laten plaatsen. Je kunt dit betalingskenmerk op de interventie-offerte aangeven.
- Waarom staat er geen naam van de medewerker op de factuur bij het arbeidsomstandighedenspreekuur?
- Om de privacy van de medewerkers te waarborgen plaatsen we geen namen van medewerkers op de factuur die bij een arbeidsomstandighedenspreekuur van onze bedrijfsarts zijn geweest
- Waar kan ik terecht met vragen over een factuur?
Vragen over ontvangen facturen van Arbo Unie kun je mailen naar: factuurvragen@arbounie.nl
Vragen over gestuurde facturen aan Arbo Unie kun je mailen naar: crediteuren.administratie@arbounie.nl
- Ik heb een wijziging voor mijn factuur
Geef deze door door dit formulier in te vullen.
- Stap 7: Bevestig je bericht
Na het versturen ontvang je een bevestigingse-mail van Zivver.com. Met deze e-mail kun je terugkeren naar het verzonden bericht. Hiervoor moet je weer een 6-cijferige code invoeren die via sms of e-mail naar je wordt gestuurd.