Start campagne ‘Bedrijfsarts worden. Het betere werk’

Publicatiedatum: 13 oktober 2016 10:45

Deze week is de campagne ‘Bedrijfsarts worden. Het betere werk’ van start gegaan. Deze campagne geeft met verhalen uit de praktijk aan studenten, basisartsen en potentiële zij-instromers een moderne inkijk in dit interessante beroep. Tien ambassadeurs vertellen tien weken lang over hun opleiding en hun werk als bedrijfsarts. Ze doen dit onder andere met blogs, vlogs en reportages via de site www.bedrijfsartsworden.nl en social media. Ook maken de artsen tijd vrij voor meeloopdagen, kennismakingsgesprekken, voorlichting aan studieverenigingen en gastcolleges.

Onze ambassadeur Leonie Mooyman

Leonie Mooyman

Iedere week staat een van de ambassadeurs centraal. Met trots presenteren wij onze ambassadeur voor deze campagne: Leonie Mooyman, bedrijfsarts in opleiding bij Arbo Unie. Haar werkzaamheden en blik op het vak staan centraal in week 47. Van maandag 21 tot en met 25 november verspreidt zij verschillende vlogs over wat ze doet en waarom het vak voor haar zo bijzonder is. Lees nu al haar testimonial op onze site www.werkenbijarbounie.nl

Aandacht voor vak bedrijfsarts

Er is een tekort aan bedrijfsartsen. De instroom van studenten in de opleiding is beperkt, terwijl het vak veel te bieden heeft en de kansen op werk goed zijn. Dit komt in de campagne goed naar voren. OVAL is een van de initiatiefnemers van deze campagne. Vanuit de branche wordt er via de website en op social media veel aandacht besteed aan de campagne. Op deze campagnewebsite www.bedrijfsartsworden.nl kun je alle informatie vinden. 

Om de website van Arbo Unie goed te laten functioneren, maken wij gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

werk in uitvoering contact
Mag ik je wat vragen?

Sluit onze site goed aan op jouw wensen? We horen graag wat je ervan vindt door deze korte vragenlijst in te vullen. Alvast bedankt voor je tijd.

Ja  Nee